banner507

Öneri ve şikayetler AKİM’le ilgili birime aktarılıyor

Vatandaşların talep, görüş ve şikayetlerini parti birimleri ile ilgili bakanlıklara ileten AK Parti İletişim Merkezi (AKİM) uygulaması Çerkezköy’de tanıtıldı. AK Parti İl Başkan Yardımcısı Sadık Baş, hangi siyasi görüşe sahip olursa olsun tüm vatandaşların her türlü sorun ve görüşlerini AKİM Sistemi’ni kullanarak ilgili birime aktarabileceğini belirterek, Çerkezköy ve Çorlu’ya AKİM noktalarını açmayı planladıklarını söyledi.

Öneri ve şikayetler AKİM’le ilgili birime aktarılıyor
banner301
ÇERKEZKÖY BAKIŞ - Vatandaşların talep, görüş ve şikayetlerini parti birimleri ile ilgili bakanlıklara ileten AKİM uygulaması Çerkezköy’de tanıtıldı.
AKİM’İN TANITIMI YAPILDI
AK Parti İletişim Merkezi uygulaması AKİM’in tanıtımı için dün saat 14.00’da AK Parti Çerkezköy İlçe Teşkilatı’nda basın toplantısı düzenlendi. AK Parti Tekirdağ İl Başkan Yardımcısı ve Halkla İlişkiler Birimi Başkanı Sadık Baş tarafından yapılan bilgilendirmede AK Parti Çerkezköy İlçe Başkanı Alaettin Demirbağ, Çerkezköy Belediye Başkan Yardımcıları Dr. Gökhan İnce, Habip Bilgin ile AK Parti Çerkezköy İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri hazır bulundu.
“HER TÜRLÜ SIKINTILARI İLETİN’’
Sistemin 2004 yılından itibaren uygulandığı bilgisini veren Sadık Baş, hangi siyasi görüşe sahip olursa olsun tüm vatandaşların her türlü sıkıntıların sistemi kullanarak iletebileceğini söyleyerek “Bu sistemle birlikte vatandaşlarımız şikayetini internet üzerinden www.akparti.org.tr/akim veya 444 25 44 nolu telefondan iletebilir. Sisteme giren herkes TC numarasını girerek her türlü şikayetini iletebilir.’’ Dedi.
“İLGİLİ BAKANLIKLAR TESPİT EDİLİYOR’’
Sadık Baş sisteme girilen şikayetlerin AK Parti Genel Merkezi’nde toplandığını söyleyerek “Buradaki AKİM görevlileri tarafından toplanan veriler daha sonra ilgili bakanlıklara göre ayrıştırılıp, bakanlığın sorun hakkın bilgi sahibi olması ve mümkünse çözümünün gerçekleşmesi için e posta ile bakanlığa gönderiliyor. Bakanlık yetkilileri ise, konu hakkındaki araştırmalarını en kısa sürede tamamlayıp en geç 2 hafta içerisinde vatandaşa bilgilendirmede bulunuyor.’’ Diye konuştu.
banner287



“BAKANLIKLAR DENETLİYOR’’
Konunun bakanlık dışında bir kurumu ilgilendirmesi halinde bakanlığın ilgili kuruma konuyu aktardığını söyleyen Baş şöyle devam etti: “Örnek olarak Devlet Su İşleri’ni (DSİ) ilgilendiren bir konu var ise, ilgili bakanlık vatandaştan gelen e-postayı DSİ’ye iletiyor, DSİ de konu hakkında çözüm yollarını arıyor ve vatandaşa bilgilendirmede bulunuyor. Yapılan bilgilendirmeyi de bakanlık sistem üzerinden takip ediyor. Böylelikle bakanlık burada bir denetleme görevi üstlenmiş bulunuyor. Eğer vatandaş şikayetini AKİM’den önce bizzat kuruma yapıp bilgi alamamışsa bu uygulamayla birlikte muhakkak kendisine bilgi verilmiş de oluyor.’’
 “SİYASET DEĞİL, HİZMET ARACIDIR’’
Sadık Baş, Çerkezköy ve Çorlu’ya da AKİM noktalarını açmayı planladıklarını dile getirerek, yapılan uygulamanın siyaset değil, hizmet olduğu yorumunda bulundu. Uygulamanın Başbakanlık İletişim Merkezi olan BİMER’e oranla çok daha önce oluşturulduğuna dikkat çeken Baş, şunları söyledi: “2004 yıllında kurulan bu sistem Altın Pusula Ödülü’nü alarak da devrim niteliğinde bir siyasi proje olduğunu kanıtlamıştır. Tüm vatandaşlarımızın şikayetlerini iletmesinin ardından sadece olumlu yanıt alacaklara değil, olumsuz yanıt alacak olanlara da konu hakkında bilgilendirmede bulunarak, muhakkak dönüş yapıyoruz. Üstelik genel sorunun yanı sıra arzu edenler kişisel olarak çözüm yolu bulamadıkları sıkıntılarını da tarafımıza iletebilir.’’ Bilgilendirme toplantısı soru- cevap kısmının ardından sona erdi.

Çerkezköy Bakış

Güncelleme Tarihi: 24 Kasım 2014, 12:38
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner265

banner479

banner306

banner493