banner423
Haber Merkezi
Haber Merkezi
25 Mayıs 2017 Perşembe 19:02
İmdaaat Başkan!
banner301
banner287

Çerkezköy Bakış - Çerkezköy Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü denetiminde olan taşeron firmada daha önce vardiya amiri olarak çalışan Ufuk Gökmen’in aralarında Belediye Başkan Yardımcısı İmdat Özgör ile Temizlik İşleri Müdür vekili Ali Aslan’ın da yakınlarının bulunduğu 17 kişinin işe gelmeden maaş aldığı yönündeki iddiaları gündemdeki yerini korurken, bu iddiaları Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay yalanlamıştı.
Ufuk Gökmen, yeni bir iddiada bulundu. Gökmen, 34 EY 8392 plakalı açık kasa sarı renkli kamyonetle Çerkezköy Belediyesi’ne ait çok sayıda çöp konteynerinin Çerkezköy Belediye Başkan Yardımcısı İmdat Özgör’ün memleketi olan Edirne’nin Uzunköprü İlçesine bağlı Bıldır Köyüne götürüldüğünü iddia etti.
Bu iddialar üzerine köye giden Bakış ekibi, o konteynerleri buldu. Konteynerlerin üzerindeki Çerkezköy Belediyesi yazısının boyandığı, bazı harflerin ise okunduğu görüldü. Köy halkıda, konteynerlerin Özgör tarafından gönderildiğini doğruladı.
İlçe genelinde bazı sokaklardaki konteynerlerin değişmesi gerektiği görülürken, sağlam olan konteynerlerin  ilçe dışına gönderilmesi ve bir süre öncede belediye tarafından yeni çöp konteynerleri alınarak ilçede dağıtımına başlanması şaşkınlığa neden oldu. Bu konteynerlerin Çerkezköy Belediye Meclisinin aldığı kararla hibe edilip edilmediği ise merak konusu oldu.

Çerkezköy Bakış

Son Güncelleme: 26.05.2017 08:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir. Yayınlarımıza yorum gönderen takipçilerimizin IP adresleri sisteme kaydedilmekte olup, istenildiğinde yetkili kurum veya kuruluşlara verilecektir.
Avatar
Ahmet mehmet 2017-05-25 20:29:41

Ney zorunuza gitti beyler trakyanın köyüne gönderilmesi mi?ayrıca o arkadaş niye müsade etmiş o zaman madem amirmiş ya.Ayrıca çerkezköy'ün bir çok yeri yepyeni mavi konteynerle doldu.Çok çalışıyorsun Vahap Bey,80 trilyonluk borcu odüyorsun Vahap Bey,her yere yeni parklar yapıyorsun Vahap Bey,örnek sokaklar yapıyorsun Vahap Bey,bundan bu taşlar Vahap Bey,bunların yaptığı boş muhabbet boşver Vahap Bey biz seninleyiz...

Misafir Avatar
Mehmet 2017-06-11 22:35:07 @Ahmet mehmet

Bence haberi güzel oku cevab vermeden izin vermediği icin işten cıkarılmış. Bırakın yandaşlığı doğru şeyler olmuyor bunun arkası bırakılmayacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan 2017-05-29 08:46:33 @Ahmet mehmet

Cevap yazan şebelek, birini ırkçı diye bir tarafa koyduğunda ırkçının en hası oluyorsun. Bunun farkındamısın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özhan 2017-05-26 15:29:36 @Ahmet mehmet

Kim dünler ki amiri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ahmet Mehmet e cevap 2017-05-26 01:20:30 @Ahmet mehmet

Sen varya örümcek kafalı ırkçının birisin az kaldı sabret devlet senin benim için ödenek gönderiyor buraya hizmet edilsin diye aynı ödenek uzun köprü belediyesinede gidiyor benim senin hakkını oraya gönderemez gerçi hepiniz ırkçısınız ama bekleyin

Beğenmedim! (9)
Avatar
Emel Çinte 2017-05-25 22:02:45

Kullanılmayan konteynırlar daha verimli hale getirilmiş olmuş olamazmı,tutanakla devredilmistir.Yıllarca İstanbul Belediyesinin bankları çöp koynteynırları Trakya nın her tarafında olmadımı.İnsanlar yıllarca neler götürüp ceplerini doldurdu ,siz nelerin peşindesiniz.

Avatar
vatandaşşşş 2017-05-25 23:41:00

ağır geldi yapılan hizmetler çaldıkları başka bişeyide bulamadınız çalınan çöp kovaları olsunn bir köye hizmet gitmişş ne var sankiii bu şahsın ekmeğini fena kesmişler ki onları vurmaya konu arıyor ama bulamıyorr yazık yediğin kabı pislemek bu olsa gerekk

Avatar
vizeli 39 2017-05-26 08:34:33

HİÇ BİRİNİZ BİR VAHAP BAŞKAN İMDAT BAŞKAN ETMEZSİNİZ GEÇİN BU BOŞ LAFLARI DAHA ÖNCE YAPILAN HIRSIZLIKLA YENİDEN ÇERKEZKÖY OLURDU HIRSIZ ASIL SİZSİNİZ ADAM KÖYÜNE 2 HURDA ÇÖP KONTEYNIRI GÖNDERMİŞ NE VAR BUNDA

Avatar
Hasan 2017-05-25 20:22:56

Ne olmuş gönderdiğse alt tarafı konteyner

Misafir Avatar
MM 2017-05-26 17:07:30 @Hasan

bir tane kürek bile olsa hibe olmadan suç teşkil eder.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hasan 2017-05-25 19:59:14

Ne varki bu kadar büyütecek bence saçma

Misafir Avatar
çerkezköy 2017-05-26 14:10:49 @Hasan

ARKADAŞ KIZILPINARIN VELİKÖYÜN BAZI SOKAKLARINDA ÇÖP KUTULARININ ALTI DELİK KAPAKLARI KIRIK Bİ ÇOĞU SOKAKTA BİDE YOK, SAÇMALAMA.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarafsız 2017-05-26 12:04:13

Camur at izi kalsin akpnin arka bahcesi bakis gazetesi bakiyorumda belediyenin her hareketi size dokunur olmus . Ali ertem zamaninda neden boyle haberler yapmadığınızi cok merak ediyorum . Kaldirimlari sok yap gider goster biz bunları da gorduk ozamanki donemde neler dondugunude iyi biliyoruz. Bi seferde guzel seyleri yazin her yigidin harcı degildir altyapi calismasina girmek taki ozamanki donemde kizilpinar ve Velikoy cerkezkoy bağlı degildi kac milyon borcla bu belediye alindi hey gidi hey. Guzel haberleride yapmanız dilegiyle ..

Misafir Avatar
yürek ister 2017-05-27 13:20:34 @Tarafsız

uzaktan kumandasız haber yapmaya yürek ister. termik santrali haber yapmayan bunlar, meral akşener geldi haber yapmayan yine bunlar sevsinler sizin gazeteciliğinizi:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal İnce 2017-05-25 19:24:39

Zübük Zade filmi aklıma geldi. Kemal Sunal o rolü canlandırırken CHP'li Belediyeleri ve İmdat'ı canlandırmış şimdi anlıyoruz.

Misafir Avatar
zübük 2017-05-26 09:40:27 @Kemal İnce

evinde ayna yoksa göndereyim de kimin ne mal olduğunu gör

Beğenmedim! (2)