banner423
Haber Merkezi
Haber Merkezi
06 Şubat 2017 Pazartesi 19:53
Nefes alamıyoruz..!
banner301
banner287
Koku nedeniyle çok sayıda kişide baş ağrısı şikayeti görülürken, hiçbir yetkilinin konuyla ilgili tatmin edici bir açıklama yapmaması vatandaşı çileden çıkarttı.Koku nedeniyle evlerini boşaltan onlarca kişinin, Kapaklı ve Çorlu’daki yakınlarına gittiği belirtildi.

Çerkezköy Bakış -
Çerkezköy’de ilçe genelinde Cumartesi gece saatlerinden itibaren etkili olan ağır koku, herkesi rahatsız etti. Kokunun nereden geldiği belirlemek için TESKİ ve Çerkezköy Belediyesi ile Sağlık Müdürlüğü ekipleri araştırma yaptı. Kimyasal bir maddenin kanalizasyona boşaltıldığı iddiası araştırılırken, ilçe genelindeki kanalizasyon kuyularından alınan numuneler, incelenmek üzere Çevre ve Şehircilik Bakanlığı laboratuarına gönderildi.
Çerkezköy Kaymakamı Atilla Selami Abban, kokuyla ilgili araştırmaların sürdüğünü bildirdi.

VATANDAŞ ENDİŞELİ

Solunan ağır koku nedeniyle birçok kişide baş ağrısı ve mide bulantısı belirtileri görülürken, vatandaşlar, yetkililerden kokunun sağlığa bir zararının olup olmadığı yönünde acil bir açıklama yapması gerektiğini dile getirdiler.

OKULA GİREMEDİLER

Kokunun en yoğun hissedildiği yerlerin başında ise Gazi Osmanpaşa Mahallesi geldi. Sömestr tatilinin ardından ilk ders için Şehir Dinçer Ersoy İlkokuluna giden öğrenciler, okul içindeki ağır koku nedeniyle sınıflara giremedi. Birçok veli, çocuklarını tekrar eve götürdü. Okul yönetimi ise, sınıflardaki bütün camları açarak okulu havalandırmaya çalıştı.            •  Meserret Özcan

Çerkezköy Bakış

Son Güncelleme: 06.02.2017 21:29
Anahtar Kelimeler:
KokuÇerkezköy
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir. Yayınlarımıza yorum gönderen takipçilerimizin IP adresleri sisteme kaydedilmekte olup, istenildiğinde yetkili kurum veya kuruluşlara verilecektir.
Avatar
Celal 2017-02-06 20:53:36

Vatandaşın nefes alamaması kimin umurunda ki üç gündür yoğun bir koku var kimseden bir çözüm ya da bir açıklama yok Kaymakamlık yönetimi hiç açıklama yapmazdı . Duyarsız belediye yönetimi vatandaş kimsenin umurunda değil herhalde. Kalansağlar sizin sayın yetkililer.

Avatar
Tuna 2017-02-07 01:26:13

Bu kokunun sebebi bulunsun artık!

Avatar
ADEM 2017-02-07 09:08:17

BU PİSLİĞİ YAPAN PİSLİKLERİ EN KISA ZAMANDA BULUP ASIN??????

Avatar
Ayşe Doğanay 2017-02-07 11:30:39

Teskiyi arıyorum Kaymakamlığa ulaşın diyorlar, Kaymakamlığı arıyorum bu Belediyenin işi diyorlar. Kimin ne dediği belli değil; an itibariyle ulaşabildiğim tek net bilgi Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından numune alındığıdır fakat bunu sağır sultan da duydu. İl müdürlüğü tüm işyerlerinden kimyasal veya çevresel felaket karşısında ne yapılacağına, hangi tedbirlerin alınacağına dair ön çalışma istemektedir. Bunları çevre belediyelerden neden talep etmiyorlar ya da talep var ise biz neden böyle durumlara karşı hazırlıksızız? Buradan çıkardığım tek sonuç çevresel felaketlere karşı bilgisiz, bilinçsiz ve hazırlıksız olduğumuzdur. 3 gündür evimizde rahat nefes alamıyoruz, umumi ihtiyaçlarımız için yakın akrabaları ziyaret ediyoruz ama bu hiç kimsenin umurunda değil anladığım kadarıyla. Vatandaş kaderine terk edildi!

Avatar
Esra 2017-02-07 12:45:59

Çoluk çocuk, çalışanlar 2 gündür perişan. çok ağır kimyasal kokusu varken okulun hala açık olması da tuhaf. İleride acısı çıkacak olan bir madde ise oradaki çalışanların, çocukların vebali büyüktür. Yaziktir gunahtir!

Avatar
Zeyno 2017-02-07 12:47:02

İnsanların nefes alma özgürlüğü ellerinden alınmıştır Çerkezköy de kapaklı farklı mı organize de nefes almak mümkün mü camları açtım havalandırmak maksatlı hemen kapatim soluyamadm dışardan gelen havayı ölçüm yapilmiyormu

Avatar