banner356
Haber Merkezi
Haber Merkezi
10 Şubat 2017 Cuma 15:33
Toplantıdan uzlaşı çıkmadı
Çerkezköy Kaymakamlığı Atatürk İlkokulu’nda eğitim gören öğrencilerin bir kısmının ek bina olması karalaştırılan FETÖ’nün Makasçı sokak üzerindeki eski dershane binasına geçmesini planlandı. Ancak veliler bu plana sıcak bakmayınca, bilgilendirme toplantısı yapıldı. Ancak bu toplantıdan bir uzlaşı çıkmadı.

Çerkezköy Bakış -
15 Temmuz kanlı darbe girişiminin ardından FETÖ’ye ait olduğu gerekçesiyle Gazi Osmanpaşa Mahallesi Makasçı Sokak üzerindeki FEM Dershanesi binası, OHAL kapsamında yayımlanan kararname ile hazineye devredilmişti. İlk başka İlçe Müftülüğüne devredilen bina, ilçedeki derslik sıkıntısı nedeniyle Milli Eğitim Müdürlüğü’ne verilmesi karalaştırıldı. Binanın anahtarı ise geçtiğimiz günü Çerkezköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edildi. 

İSTİŞARE TOPLANTISI YAPILDI

Atatürk İlkokulundaki bazı sınıfların ek binaya taşınacak olduğunun duyulması üzerine bazı veliler dönem ortasında değişiklik istemedi. Dün bazı velilerle İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş toplantı yapmıştı. Bugün ise Mesleki Teknik Eğitim Merkezi’nde Çerkezköy Kaymakamı Atilla Selami Abban, AK Parti Tekirdağ Milletvekili Ayşe Doğan, Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş, veli ve öğretmenlerle istişare toplantısı yaptı. Burada veliler, binanın konumunun sıkıntılı olduğunu, bahçesinin bulunmadığını ve dönem içimde taşınmanın sağlıklı olmayacağını belirtiler.



HENÜZ KARAR YOK

Toplantıya katılan veliler, taşınma fikrine sıcak bakmadıklarını bildirdiler. Kaymakam Atilla Selami Abban ise henüz daha verilmiş bir kararın olmadığını söyledi. AK Parti Tekirdağ Milletvekili Ayşe Doğan ise, dershanesi binasında eğitim ve öğretime uygun olduğunu söyledi. Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay ise, “Burada olmamızın nedeni sizlerin görüşlerini alarak bir çalışma yapmaktır. Henüz daha verdiğimiz kesin bir karar yok. Çalışma aşamasındayız.” ifadelerini kullandı. İlçe Milli Eğitim Müdür Hüseyin Gümüş  ise, İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden gelen müfettişler ile bir çalışma yapacaklarını ve kararı 10 güne kadar vereceklerini söyledi.

“SENE SONUNA KADAR BAŞKA OKUL GEÇEBİLİR”

Velilerin taşınma işlemi olacaksa sene sonu olsun diye söylemesinin ardından Kaymakam Atilla Selami Abban,”Önümüzdeki eğitim öğretim yılı için taşınmak söz konusu olursa Atatürk İlkokulu bu hakkını kaybedebilir” diye cevapladı. 

Çerkezköy Bakış

Son Güncelleme: 10.02.2017 18:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir. Yayınlarımıza yorum gönderen takipçilerimizin IP adresleri sisteme kaydedilmekte olup, istenildiğinde yetkili kurum veya kuruluşlara verilecektir.
Avatar
Öğretmen 2017-02-10 16:11:00

Sayın vekil o binanın neresi ilköğretim seviyesinde bir okul için eğitim öğretimine uygun o binanın içini gezdiniz mı binanın içindeki merdivenler bile 7 yaşındaki bir çocuğun yalnız başına çıkabileceği merdivenler değil bir bahçesi yok bina ilköğretim çağındaki bir çocuğun ihtiyaçlarını karşılayacak hiç bir donanıma sahip değil buna bırakalım da eğitimciler karar versin

Misafir Avatar
Hasan 2017-02-12 17:32:25 @Öğretmen

Herkes bahçeli geniş alanlı güzel okullar istiyor, ama yok, çocuklar sıkış tepiş oturuyor okullarda her mevsimde birbirlerinden hastalık kapıyorlar. Boşta bir bina var, burada 20 şer kişi okur daha geniş alanda daha temiz eğitim alırlar bu kezde duyarlı öğretmencilik oynayan birileri çıkıp yok mok diyor! arkadaş, çerkezköydeki okulları şehir dışına kampüse atmaya çalışıyorlar, o zamana kadar bırakta öğrenciler biraz daha rahat alanda eğitim görsün. bahçeye bari çıkmasınlar. boş derslerde öğrencileri bahçeye salıp çay içip gazete okumanıza engel oluyor diye muhalif olmayın olaya eğitim gözü ile bakın. Orası çocuk parkı değil okul okul!!! eğitim alsınlar biraz.Söz birliği ertmiş gibi bir yandan imamlar bir yandan öğretmen ve veli rumuzu kullananlar burayı okul yapmayın bir kuruma verin deyip duruyorsunuz!!! 5 tane imama koca plazayı versinler öğrenciler 50 kişi kıç kıça eğitim görsünler emi? bunu savunan kişiye öğretmen diyeninde...! kendini öğretmenden sayanında!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet 2017-02-10 18:23:12

Dönem ortasında kurulu düzeni bozup, eğitime uygun olmayan bir mekana çocukları istif etmeye çalışan bir akıl, ne eğitimden ne formasyondan zerre kadar nasip almamıştır!! Bahçesi dahi olmayan bu bina ile mi tekli eğitime geçeceksiniz!! Amaç sadece reklamdan yapmaktan ibarettir!! Sayın vekil hangi eğitim ve formasyon bilgisine dayanarak uygun diyorsunuz, yanınızda oturan ilçe milli eğitim müdürü eğer anlıyorsa eğitimden size gerekli bilgileri sunar!!

Avatar
Öğretmen 2017-02-10 16:14:29

Sayın vekil sayın başkan ve sayın ilçe milli eğitim müdürü çocuklarımızı apartmanın içine tıkmanın mantıklı savunmasını aramak yerine EGİTİM OGRETİME UYGUN bir OKUL yapmak için calışsınlar

Avatar
??? 2017-02-12 17:22:55

Şuraya yorum yazanların neredeyse hepsi birbirinin aynısını yazmış. Bunların veli olmadığı belli, keza burada hangi çocukların okuyacağıda belli değilken hangi veli çıkıp yorum yazar? birbirinden saçma akıl fukarası yorumlara bakıyorum, Bre zavallı, koskoca binanın nesini beğenmiyorsun? çocuklar 40-50 kişi sıkış tepiş oturuyor okullarda,Sonrada salgın hastalık kapıp duruyorlar. Yorumların hepsi aman burayı okula vermeyin bir kuruma verin mealinde dönüyor, burdan hareketle bu yorumları yazan akıl fukarasının ne olduğu rahatlıkla anlaşılabilir. Öğretmenlere laf atmış bide sapığın teki! be adam be mahluk, öğretmenler senin bakamadığın ilgilenemediğinçocuğunla bütün gün ilgileniyor, bi düşün bakalım kendi öz çocuğunla günde kaç saat karşı karşıya oturup konuşup ders anlattın şimdiye kadar? öğretmen senin 10 misklin bakıyor çocuğuna. Okulu beğenmiyormusun? yollamazsın olur biter.

Avatar
Fikir 2017-02-10 17:51:51

Şimdiki Halk Eğitim binasın bahçesi de var.Aynı zamanda yandaki otoparkı da alın size mis gibi okul.O binayıda Halkeğitime ve kütüphaneye verin

Avatar
Veli 2017-02-10 18:16:43

Sayın vekil Sen devlet okullarını beğenmeyip çocuklarını özel okullara veriyorsun bize bu okulumu reva görüyorsun Burası okulumu Apartmanı

Avatar
Veli 2017-02-10 19:24:46

Sayin ogretmenler yarim gun calisip tam maas aliyorsunuz. Kahvalti ve gun muhabbetleriniz bozulacak diye sanirim boyle dusunuyorsunuz. Rutubetli siniflarda cocuklarin cigerleri mahvoluyor. Biz cocuklari sabahin kacinda uyandiriyoruz biliyomusunuz. Burada sanki bahceyi kullaniyorsunuz. Merdivenlerin caddeye indigini cok guvensiz oldugunu biliyorsunuzdur umarim. Kurulmaya calisilan egitimin adi bile NORMAL EGITIM

Avatar
Merhaba 2017-02-11 06:46:17

Size zorla bina veren oldu mu? Yok. Binanın uygunluğunun müfettişi siz misiniz? Hayır. Size dediler ki bizim her okula ihtiyacımız var. Utanmadan Milli Eğitim Müdüründen Sayın vekilden çocukların çantasını taşımayı istemeye kadar işi götürdünüz 1100 öğrenci var salonda yüz kişi vardı. Biraz vicdan biraz aklı selim.

Misafir Avatar
veli 2017-02-15 11:43:02 @Merhaba

SEN KİM SİNBE NE DİYON

Beğenmedim! (1)

banner350

banner412

banner365