Skor itirazı

Kızılpınar Uzayspor Kulüp Başkanı Tekin Karabulak, hafta sonu oynadıkları Kapaklı Kartalspor karşılaşmasını 2-1 kazandıklarını, ancak skorboarda ve federasyon sitesinde skorun 2-2 göründüğünü iddia etti. 

Skor itirazı
banner301

Çerkezköy Bakış - Tekirdağ 2. Amatör Liginde mücadele eden Kızılpınar Uzayspor, Kapaklı Kartalspor ile karşı karşıya geldi. 90 dakikanın ardından ise skorboard 2-2’lik eşitliği gösterdi. Kızılpınar Uzayspor Başkanı Tekin Karabulak, gol yemedikleri halde skoru 2-2’ye getirildiğini iddia etti. 

banner287

“ŞİKAYETTE BULUNACAĞIZ”

Karabulak, “Karşılaşmada 2-1 öndeydik. Ardından bir pozisyonda kargaşa oldu. Oyun 10 dakika civarı durdu. Ardından normal bir şekilde kaldığı yerden karşılaşmaya devam ettik. Ne hakem gol diye bir şey dedi. Ne de biz santra yaptık. Sonrasında tabelaya baktık. Skor 2-2 olarak gösteriliyor. Skoru ayarlayan kişiyle de konuştuk o da bir şey bilmediğini söylüyor. Bundan önceki bazı karşılaşmalarda da enteresan işler oldu şimdi de oluyor. Elimizde video görüntüleri de bunlarla birlikte TFF’ye de şikâyette bulunacağız.” diye konuştu.
Tekirdağ Amatör Kulüpleri Federasyonu internet sayfasında skoru 2-2 olarak gösterdi.
 

Çerkezköy Bakış

YORUM EKLE
YORUMLAR
volkan demir
volkan demir - 3 gün Önce

2-1 kartalspor öne geçti zaten arkadaşlar

ali bilgin
ali bilgin - 3 gün Önce

santraları sayarak sağlama yapabilirsiniz

Çerkezköylü_Maraz Ali
Çerkezköylü_Maraz Ali - 3 gün Önce

Ben pazar günü maçı, bir spor sever olarak seyrettim. Maç 2-2 bitti.
Gündem yaratmaya çalışmanın bir anlamı yok.

çetin karakulak
çetin karakulak - 2 gün Önce

İki oyuncu opsayitte zaten nasıl gol olsun oyuncular oyunu bıraktı zaten o penaltıda penaltı değildi kapaklı futbolcusu ceza sahasında ayağında fazla topu açınca avuta gittiğini görünce uzaysporun defans oyuncusuna ayağını arkadan yakıyo uzayspor baskın oynadı maç uzay sporundu

çetin karakulak
çetin karakulak - 2 gün Önce

İki oyuncu opsayitte zaten nasıl gol olsun oyuncular oyunu bıraktı zaten o penaltıda penaltı değildi kapaklı futbolcusu ceza sahasında ayağında fazla topu açınca avuta gittiğini görünce uzaysporun defans oyuncusuna ayağını arkadan yakıyo uzayspor baskın oynadı maç uzay sporundu

çetin
çetin - 2 gün Önce

Kapaklı resmen futbol değil valeybol oynadı uzayın karşısında hemde ceza sahasında ve hakem gördüm ama vermicem diyo bravo tebrikler

Seyirci
Seyirci - 11 saat Önce

Bu ne saçma açıklama. Maçtaydık ve bariz 2-1 öndeydi kartal. Sonra 2-2 oldu. Aziz yıldırımı özenmiş galiba yerel amatör başkan

SIRADAKİ HABER

banner265

banner306