banner265

banner579

banner571

Webrazzi Summit başladı

- Sodexo Pazarlama Direktörü Umut Erişen:- "Görünen o ki perakende önümüzdeki dönemde bambaşka bir çehre ile karşımıza çıkacak. Tüketiciyi dijital kanallardan yakalayıp kişiselleşmiş birtakım tekliflerle ele geçirmeye çalışmak kesinlikle ön planda olacak"- "Sektörden öncü kişilerle yapılan bir araştırmaya göre, katılımcılar perakendede ve mağazacılık tarafında en az yüzde 30’luk bir daralma öngörüsünde bulunduklarını paylaştılar. Katılımcıların en az yüzde 70’i 'hijyen ve temassızlık' temasının kalıcı bir trend olacağını vurguluyor. E-ticaretin büyümesi ve dijitale kayışın da kalıcı olacağını söyleyenlerin oranı ise yüzde 90'lara çıkıyor"

Bilim, Teknoloji 21.10.2020, 14:31
Webrazzi Summit başladı

İSTANBUL (AA) - Sodexo Pazarlama Direktörü Umut Erişen, perakendenin bundan sonraki süreçte bambaşka bir çehreye bürüneceğini belirterek, "Tüketiciyi dijital kanallardan yakalayıp kişiselleşmiş birtakım tekliflerle ele geçirmeye çalışmak kesinlikle ön planda olacak." dedi.

İnternet girişimciliği, yeni teknolojiler ve dijital dönüşüm gibi konuların ele alındığı Webrazzi Summit'e konuk olan Erişen, pandemi döneminde birçok sektörün derin ve kalıcı şekilde etkilenmesine rağmen perakende sektöründe çok daha farklı bir durumun ortaya çıktığını söyledi.

Pandeminin etkilerini inceleyen araştırmalara değinen Erişen, "Sektörden öncü kişilerle yapılan bir araştırmaya göre, katılımcılar perakendede ve mağazacılık tarafında en az yüzde 30’luk bir daralma öngörüsünde bulunduklarını paylaştılar. Katılımcıların en az yüzde 70’i 'hijyen ve temassızlık' temasının kalıcı bir trend olacağını vurguluyor. E-ticaretin büyümesi ve dijitale kayışın da kalıcı olacağını söyleyenlerin oranı ise yüzde 90'lara çıkıyor. Görünen o ki perakende önümüzdeki dönemde bambaşka bir çehre ile karşımıza çıkacak. Tüketiciyi dijital kanallardan yakalayıp kişiselleşmiş birtakım tekliflerle ele geçirmeye çalışmak kesinlikle ön planda olacak." diye konuştu.

Erişen, araştırmalardaki ikinci bir trende dikkati çekerek, "Şirketlerin özellikle pandemi dönemi ile birlikte çalışanların motivasyonlarına ekstra bir önem gösterdiklerini gördük. Uzaktan çalışma ile insanların çalışma süreçlerine bir yabancılaşması söz konusu oldu. İnsanlar şirketlerin daha çok yanlarında hissetmeye ihtiyaç duydular. Korn Ferry’nin araştırmasına göre, uzaktan çalışma sürecine geçişin getirdiği en büyük zorluklar arasında çalışan motivasyonu ve çalışan performans yönetim süreci bulunuyor. İki tane birbirinden tamamen bağımsız tespit yapabiliyoruz pandemi döneminde. Biz Sodexo olarak bu iki dünyayı da çok yakından takip edebiliyoruz. Biz bu iki trendi birbiriyle ilişkili hale getirebilecek durumdayız. İşverenlere ve çalışanlara kusursuz ve kolay kullanılan bir çalışan deneyimi sunacağız, paralelinde kapsayıcı bir üye ağı sunmuş olacağız." ifadelerini kullandı.


- "Çalışanları sahiplenecek yeni projeleri hayata geçiriyoruz"


Amaçlarının çalışanları sahiplenebilmek olduğunu vurgulayan Umut Erişen, sözlerini şöyle tamamladı:

"Amacımız, çalışanların günlük hayatlarında gerek mesleki gerek meslek dışı birçok hizmeti hayata geçirebilmek. Bu doğrultuda da her gün yeni projeleri hayata geçiriyoruz. Bunlardan bir tanesi teşvik ve ödüllendirme anlamında yakın vadede atacağımız bir adım. Bu anlamda bir platform geliştiriyoruz. Bu platformda firma yetkilisinin tek yapması gereken hangi çalışana ne kadar bütçe ayırması gerektiğini bize söylemesi. Biz gerek beyaz gerek mavi yaka çalışanlar için hiçbir şekilde bir lojistik problemi yaratmadan, bir fiziksel kart veya çek ile uğraştırmadan Sodexo mobil uygulaması içerisine bu bakiyeleri yükleyeceğiz. Bunlar anında ulaşılabilir ve harcanabilir olacak. Kullanıcılar Sodexo’nun hediye platformuna geldikleri zaman seçtikleri perakende üyesinin gerçek zamanlı dijital çekini almış olacaklar. Yani söz konusu bakiye anında bir dijital çeke dönüşmüş olacak. Bu hem online olarak hem de mağazada harcanabilecek."


- "Veri artık geçmiş değil, gelecek”


Programda konuşan Philip Moris/Sabancı Genel Müdürü Filiz Yavuz Diren, geleneksel bir şirketten veri merkezli bir şirkete dönüşüm hikayelerini anlattı. Değişime liderlik eden firmaların, girişimcilerin ve ülkelerin yarınki dünyada başrol oynayacaklarını vurgulayan Diren, son 10 yılda dünyanın çok hızlı bir değişim içinde olduğuna dikkati çekerek tedarik zincirinden insan kaynaklarına, finanstan iletişime kadar her alanda iş yapış şekillerinin değiştiğini, dijitalleştiğini söyledi. Diren, "Veri artık geçmiş değil, gelecek. Bu bakış açısıyla geleneksel tedarik zincirimizde Türkiye’nin en büyük dijital dönüşümünü gerçekleştirdik ve 125 bin esnafı dijital platforma taşıdık. Dijital altyapımız sayesinde kazandığımız hız ve etkinliği, yapay zeka, görüntü tanıma gibi teknolojilerle besleyerek veri kalitemizde optimum başarıyı elde ediyoruz." diye konuştu.

Diren konuşmasında ayrıca dijital altyapılarını birçok start-up’la birlikte çalışarak geliştirdiklerini belirterek, "4 yıldır kendimize bir start-up ekosistemi yarattık ve büyütmeye de devam edeceğiz. PMI’ın çatı organizasyonu olan PM Equity Partner’ın (PMEP) desteğiyle birlikte çalışabileceğimiz yeni start-upları ekosistemimize kazandırmaya devam edeceğiz." açıklamasında bulundu.

Yorumlar (0)
Namaz Vakti 28 Ocak 2021
İmsak 06:49
Güneş 08:17
Öğle 13:28
İkindi 16:04
Akşam 18:28
Yatsı 19:51
banner574
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Beşiktaş 20 44
2. Fenerbahçe 20 42
3. Galatasaray 20 39
4. Gaziantep FK 20 35
5. Alanyaspor 20 34
6. Trabzonspor 20 33
7. Hatayspor 20 32
8. Karagümrük 20 30
9. Malatyaspor 20 27
10. Antalyaspor 20 26
11. Göztepe 20 25
12. Kasımpaşa 20 25
13. Rizespor 20 25
14. Sivasspor 20 24
15. Başakşehir 20 24
16. Konyaspor 20 23
17. Kayserispor 20 19
18. Gençlerbirliği 20 19
19. Ankaragücü 20 18
20. Erzurumspor 20 17
21. Denizlispor 20 14
Takımlar O P
1. Giresunspor 18 38
2. İstanbulspor 18 37
3. Samsunspor 18 36
4. Altay 18 32
5. Adana Demirspor 18 31
6. Ankara Keçiörengücü 18 31
7. Bursaspor 18 30
8. Tuzlaspor 18 30
9. Altınordu 18 28
10. Bandırmaspor 18 27
11. Adanaspor 18 21
12. Ümraniye 18 20
13. Boluspor 18 19
14. Menemen Belediyespor 18 19
15. Akhisar Bld.Spor 18 16
16. Balıkesirspor 18 16
17. Ankaraspor 18 10
18. Eskişehirspor 18 4
Takımlar O P
1. Man City 19 41
2. M. United 20 40
3. Leicester City 20 39
4. West Ham 20 35
5. Liverpool 19 34
6. Tottenham 18 33
7. Everton 18 33
8. Chelsea 20 30
9. Arsenal 20 30
10. Aston Villa 18 29
11. Southampton 19 29
12. Leeds United 19 26
13. Wolverhampton 20 23
14. Crystal Palace 20 23
15. Burnley 19 22
16. Newcastle 20 19
17. Brighton 20 18
18. Fulham 19 13
19. West Bromwich 20 11
20. Sheffield United 20 8
Takımlar O P
1. Atletico Madrid 18 47
2. Real Madrid 19 40
3. Barcelona 19 37
4. Sevilla 19 36
5. Villarreal 20 34
6. Real Sociedad 20 31
7. Granada 20 28
8. Real Betis 20 27
9. Athletic Bilbao 19 24
10. Celta de Vigo 20 24
11. Cádiz 20 24
12. Levante 19 23
13. Getafe 19 23
14. Valencia 20 20
15. Eibar 20 20
16. Real Valladolid 20 20
17. Osasuna 20 19
18. Deportivo Alaves 20 18
19. Elche 18 17
20. Huesca 20 13
az bulutlu
banner573
banner575
banner576
banner577