Tamir komisyonu ekipleri, proje kapsamında okul okul gezerek eskiyen, kırılan yaklaşık 1300 sıra takımını tamir ederek gelecek seneye hazırladı.

ATÖLYE’DE KULLANILDI

Kaynak gerektiren sıra ve sandalyeler, Raif Dinçkök Ortaokulu’nda bulunan kaynak atölyesine götürülerek, tamirleri yapıldı.

1 MİLYON 560 BİN TL EKONOMİYE KAZANDIRILDI

Kullanılamaz durumda olan sıraların demir profili, üst tablası, oturak yeri ve yaslanma tahtası ve kitap selesi yenilenerek yaklaşık 1 milyon 560 bin TL ekonomiye katkı sağlandı.

Enesler Anadolu İmam Hatip Lisesi’ndeki sıraları tamir eden öğrencilerden İsmail Kara, Kızılpınar Çok Programlı Anadolu Lisesi’nden geldiklerini belirterek, “İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından desteklenen bir proje. Ülke ekonomisine katkıda bulunmak için kırılan sıraları tamir ediyoruz. Kullanılamayacak olan sıraları daha iyi olması için sağlamlaştırıyoruz.” Diye konuştu.

Öğrencilerden Enes Ateş ise Kızılpınar Çok Programlı Anadolu Lisesi 11. sınıfa gittiğini belirterek, “Mobilya üretimi okuyorum. Geçen sene oyuncak yaptığımız gibi bu senede sıraları tamir ediyoruz. Ülke ekonomisine katkıda bulunuyoruz ve bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz. Yaz tatilinde en azından vaktimiz boşa gitmesin diye çalışıp, yardım ediyoruz.”

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNDEN ATÖLYE’YE ZİYARET

Sıraların kaynak ve tamirlerinin yapıldığı atölyeyi ziyaret eden Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan ve Çerkezköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Gümüş, emeği geçen öğretmen ve öğrencilere teşekkür ettiler.

DAHA ÖNCEDE 2 BİN OYUNCAK ÜRETMİŞLERDİ 

Kızılpınar Belediyesi Çok Programlı Anadolu Lisesi'nin, 'Eski Ahşap sıralar oyuncak oluyor, doğanın ve çocukların yüzü gülüyor' projesinde okul ve kamu kuruluşlarından toplanan eski sıralar ve ahşaplardan çocuklar için 2 bin oyuncak üreterek, oyuncakları, anasınıfı öğrencileri ile şehit çocuklarına dağıtmışlardı.

PAZARTESİ DAĞITIMI YAPILACAK    

İlçe genelinde tamiratları tamamlanan sıra ve sandalyeler, Pazartesi gününden itibaren ihtiyacı olan okullara dağıtılacak.
 

Editör: TE Bilisim