Çerkezköy Bakış- Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Akredite kurum olarak konsorsiyum üyeleri için Türkiye Ulusal Ajansı'na yaptığı başvuru sonuçlandı. Bu kapsamda Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 2021 Yılı Okul Eğitimi Alanında ERASMUS Akreditasyonuna Sahip Kuruluşlar için Öğrenci ve Personel Hareketliliği kapsamında 108.500,00 Avro, 2021 Yılı Mesleki Eğitim Alanında Erasmus Akreditasyonuna Sahip Kuruluşlar için Öğrenici ve Personel Hareketliliği kapsamında 171.619,00 Avro hibe almaya hak kazanırken,  Yetişkin Eğitimi Alanında Erasmus Akreditasyon başvurusunu da yeniledi.  

KAPAKLI ŞEHİT KADİR DADAŞ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ

İl genelinde Türkiye Ulusal Ajansı'na yapılan başvurular neticesinde de; Erasmus + Programı Kısa Süreli Mesleki Eğitim Öğrenici ve Personel Hareketliliği (KA122) Faaliyeti 2021 Yılı Teklif Çağrısı Dönemi Proje Başvuru sonuçlarına göre: Şarköy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turizm Sektöründe Avrupa ile Sektörel İşbirliklerinin Geliştirilmesi isimli proje ile 45.401,00 Avro, Kapaklı Şehit Kadir Dadaş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Endüstriyel Ürün Tasarımı Stajı isimli proje ile 52.410,00 Avro, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik  Anadolu Lisesi, Avrupa'da Staj Yapıyorum, Kariyerimde Fark Yaratıyorum isimli proje ile 62.248,00 Avro hibe almaya hak kazandı.

ÇERKEZKÖY HACI FAHRİ ZÜMBÜL ANADOLU LİSESİ

Erasmus+ Programı Ana Eylem 1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği 2021 Yılı Okul Eğitimi Kısa Dönemli Öğrenci ve Personel Hareketliliği Projeleri kapsamında;  Çorlu Ortaokulu, Eğitimde Yenilikçi Yöntemler ve Digital Dönüşüm isimli proje ile 15.400,00 Avro, Çorlu Ticaret Borsası Anadolu Lisesi, Dijital Çağda Yaratıcılık ve Sürdürülebilir Çevre isimli proje ile 40.195,00 Avro, Ergene Anadolu Lisesi, Dijital Eğitimde Yaratıcı Düşünme Becerileri Alanında Öğretmen ve Öğrenci Yetkinliklerini Geliştirme isimli proje ile 46.345,00 Avro, Çerkezköy Hacı Fahri Zümbül Anadolu Lisesi, İşbirliği Modeli Dijital Eğitimin Kalitesinin Yükseltilmesi Projesi ile 44.675,00 Avro hibe almaya hak kazandı.

Editör: TE Bilisim